🔄 Ruilen, retourneren & klachten
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om ons te laten weten dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren. Daarna heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
🔹 Klik hier om het herroepingsformulier in te vullen.
🔹 Laat ons per e-mail weten dat je een product retour stuurt (info@krokomingo.nl).
🔹 Verpak het product zorgvuldig en stuur het retour naar:
Krokomingo
De Huysacker 8
5505 KA Veldhoven
⚠️ Belangrijk:
✔ De producten moeten ongebruikt zijn en, indien mogelijk, in de originele verpakking met labels.
✔ Bij beschadigde producten of verpakkingen die meer beschadigd zijn dan nodig, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen.
✔ De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Zodra wij je retour hebben ontvangen, krijg je een bevestiging per e-mail. Wij storten het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen terug.
Krijg ik het volledige bedrag terug als ik de hele bestelling retourneer?
Ja! Wanneer we je complete retourzending binnen de herroepingstermijn ontvangen, krijg je het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten terug.
⚠️ Let op: De verzendkosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening en worden niet door ons vergoed.
Wat gebeurt er met gratis meegeleverde producten?
Bij sommige bestellingen voegen we een klein cadeautje toe als blijk van waardering. Als je jouw bestelling retourneert, moeten deze gratis producten ook mee teruggestuurd worden.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja, dat kan! Wil je een product ruilen? Stuur ons even een e-mail via info@krokomingo.nl.
Je plaatst vervolgens zelf een nieuwe bestelling in de webshop. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
We verpakken alles zorgvuldig, maar mocht je toch een beschadigd product ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@krokomingo.nl.
📌 Vermeld altijd je ordernummer en voeg indien mogelijk een foto toe, zodat we je snel kunnen helpen!
Waar kan ik een klacht indienen?
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Mocht je een klacht hebben, dan kun je deze indienen via info@krokomingo.nl. We doen ons best om samen een oplossing te vinden.
Kom je er met ons niet uit? Dan kun je je klacht aanmelden bij:
🔹 Stichting WebwinkelKeur
🔹 ODR-platform van de Europese Commissie
We staan altijd klaar om je te helpen! 💙