Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, het is niet nodig om een account aan te maken als je een bestelling wilt plaatsen.
Tijdens het bestelproces krijg je de keuze of je wel of geen account aan wil maken.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je van ons een bestelbevestiging per e- mail.
Na het versturen van je bestelling, ontvang je van ons een verzendbevestiging met track&trace.
Wat is de status van mijn bestelling?
Door in te loggen in je account (rechts bovenin het scherm vind je “mijn account”) kun je de status van je bestelling terugvinden. Je kunt hier de status van al je bestellingen bij Krokomingo makkelijk terugvinden.
Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven ? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via: info@krokomingo.nl en wij zullen proberen je gegevens nog te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je je bestelling wijzigen en / of annuleren nadat je betaald hebt ? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via: info@krokomingo.nl
Indien je bestelling al vanuit ons verstuurd is kan deze niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Jazeker! Krokomingo biedt een cadeauservice aan. Als je hiervan gebruik wil maken kun je dit aangeven in het opmerkingenveld tijdens je bestelling. Voor vragen of als je iets speciaals wil kun je het beste even contact opnemen via: info@krokomingo.nl
De kortingscode werkt niet
Als je bij ons besteld en naar je winkelwagen gaat staat er onder de bestelde items een veld met "kortingscode". In dit veld kun je je kortingscode invoeren. Direct hieronder staat in klikbare tekst "toepassen". Vergeet niet hierop te drukken, want anders pakt het systeem de kortingscode niet.