Bestellen bij Krokomingo – snel, makkelijk & zonder gedoe!
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee hoor, bij Krokomingo kun je gewoon bestellen zonder een account aan te maken. Tijdens het afrekenen kies je zelf of je een account wilt aanmaken of niet.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
Zodra je bestelling succesvol is geplaatst, ontvang je direct een bestelbevestiging per e-mail. Zodra je pakketje ons magazijn verlaat, sturen we je een verzendbevestiging met track & trace, zodat je precies weet wanneer je bestelling arriveert.
Wat is de status van mijn bestelling?
Heb je een account? Dan kun je eenvoudig de status van je bestelling bekijken via "Mijn account" (rechts bovenin het scherm). Hier zie je al je bestellingen op een rijtje.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres ingevuld?
Oeps! Geen zorgen. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar info@krokomingo.nl, dan proberen we het nog aan te passen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wil je je bestelling aanpassen of annuleren nadat je hebt betaald? Neem direct contact met ons op via info@krokomingo.nl. Als je bestelling al is verzonden, kunnen we deze helaas niet meer wijzigen of annuleren.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken?
Ja! 🎁 Cadeautje nodig? Laat het ons weten in het opmerkingenveld tijdens het bestellen. Heb je een speciale wens? Stuur ons dan een e-mail via info@krokomingo.nl en we denken met je mee!
Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Voer je kortingscode in het daarvoor bestemde veld in je winkelwagen in en klik op "Toepassen". Vergeet je dit laatste niet? Anders pakt het systeem de korting niet. Heb je alsnog problemen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!